Choose your language

miercuri, 23 octombrie 2013

Curcan la cuptor cu usturoi si vin



          Vineri seara intr-o "excursie" la supermarket, (despre excursiile mele la magazine o sa va povestesc intr-o postare dedicata ), am luat douapulpe de curcan. Inca nu stiti, dar eu nu mananc porc sau carne procesata industrial (gen carnati etc. ). si incerc sa mananc cel putin o data pe saptamana peste, in general mananc curcan sau pui.
Reteta pe care am incercat-o vineri , nu stiu poate a mai facut-o cineva, dar eu nu am citit-o nicaieri, ci am gatit dupa simtul meu culinar, asa sa-mi placa.
2 pulpe de curcan
1 lingurita ghimbir macinat
1 lingurita boabe mustar
1 ardei verde iute
1 lingurita boia de ardei
5-6 catei de usturoi
1 cana de vin alb
sare, piper
Se incinge cuptorul, se spala pulpele bine si se aseaza intr-o tava (eu am pus in tava de ceramica).
Se cresteaza fiecare pulpa in 3-4 locuri si se pune cate un catel de usturoi,
Deasupra se pun condimente si vinul. Se acopera cu hartie de copt si se da la cuptor pentru aprox 30 minute.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu