Choose your language

marți, 22 octombrie 2013

Piersici grilate

O reteta foarte simpla si usor de facut. Initial, pentru acest preparat am folosit piersici proaspete, dar acum am folosit piersici din compot. Rezultatul la fel de bun si aspectul il puteti vedea in poza alaturata.
Ingrediente (pentru 2 porti)

3 piersici taiate in doua
150 gr de iaurt (mai cremos )
50-60 gr de alune, nuci, caju (ce va place mai mult, eu am folosit alune de padure si caju).
3 linguri de miere

Preparare

Jumatatile de piersica se pun intr-o tigaie antiaderenta sau pe gratarul de aragaz pana se rumenesc usor.
Iaurtul se amesteca cu 2 linguri de miere, nucile se taie si se amesteca cu mierea ramasa.
Piersicile se pun pe farfurie, se toarna iaurtul si se pun nucile cu miere.

Mi-a placut mult acest desert pentru ca este foarte usor de facut si nu necesita coacere. Puteti sa-l preparati cand aveti musafiri mai predentiosi , sigur ii veti impresiona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu