Choose your language

marți, 22 octombrie 2013

Raclette - sau cum am sarbatorit ca am castigat premiul GoodFood

Concursul GoodFood a fost primul pe care l-am castigat de cand am postez pe blog. Pentru a sarbatori, aseara am facut "raclette" sau legume cu branza si prosciuto (cum le spun eu).
Aparatul Raclette l-am primit de la Mos Craciun acum vreo 2 ani. Mi se pare un mod foarte simplu de a pregati o masa pentru prieteni sau o cina romantica.
Practic, ideea de baza este ca fiecare isi pregateste cina cum doreste. Pentru aseara, am fiert brocoli, morcovi si cartofi, pe care i-am pus pe raclette incins. In tavite am pus cascaval afumat (exista si branza Raclette, dar mie imi place mai mult cascavalul) si prosciuto crud. Condimente : Busuioc, Oregano, Boia dulce si picanta, Cimbru. si langa ceapa verde sau praz. 
Legumele usor rumenite cu branza topita si prosciuto condimentate sunt o combinatie excelenta pentru o masa usoara.
Va recomand sa folositi legume care va plac, iar felul de branza poate varia in functie de legumele folosite, iar langa puteti servi frunze de salata, ceapa verde sau praz, chiar si usturoi verde.
Pofta buna!         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu