Choose your language

joi, 12 decembrie 2013

Crochete de spanac cu feta si hrean-deliciul fara carne

De curand am sarbatorim ziua mea de nastere, iar anul acest am vrut sa sarbatoresc altfel (mai ales ca acum am blog culinar). Am invitat mai multi prieteni dragi si am gatit mai multe retete pe care vroiam de mult sa le incerc.
Pentru crochetele cu spanac am folosit: 
1 kg spanac congelat (se poate folosi si spanac proaspat)
30 g unt
250 g branza dulce de vaci
 50 g cascaval sau branza rasa
 2 oua
 4 linguri faina
2-3 linguri de hrean ras
 sare, piper,  ulei pentru prajit.

Daca folositi spanac proaspat : spanacul se spala bine, se curata de tulpini si se opareste 1-2  min in  apa clocotita cu un praf de sare.
Daca folositi spanac congelat, il lasati sa se dezghete.
Se scurge bine si se caleste in unt 5 minute, se adauga apoi branza de vaci, se amesteca continuu  cateva minute.
Se ia de pe foc, se lasa sa se racoreasca cteva momente apoi  se adauga ouale batute, branza rasa sau cascavalul, faina,hreanul, sare si piper dupa  gust.
Compozita formata se da la rece pentru 1 ora.
Se ia cu o lingura din compozitie si formam crochetele.
Se tavalesc prin faina , si se prajesc pe ambele parti, in ulei incins.
Se servesc calde cu salata de legume sau sos picant de rosii.

2 comentarii:

  1. Sa stii ca de-abia acum am vazut ca este si reteta aceasta, pentru ca stii ca le-am ADORAT!! Poate reusesc sa fac si eu, asa nepriceputa intr-ale bucatariei cum sunt. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca ti-au placut, dar mai ales ca te gandesti sa incerci si tu reteta.

    RăspundețiȘtergere