Choose your language

joi, 6 februarie 2014

Tarta de banane si crema de ciocolata alba in pahar de martini


Pentru ca se apropie Valentine's Day, m-am gandit sa postez aceasta reteta. Saptamana trecuta pe contul de facebook am postat un link cu o reteta de tarta foarte usoara. In weekend am invitat cativa prieteni dragi pe la noi si am incercat reteta cu o mica diferenta, am folosit Jagermeister in loc de Irish Cream. 

Ingrediente

500 ml lapte

1 plic de budinca instant de vanilie

2 banane

120 ml frisca lichida

60 ml Jagermeister (sau Irish Cream dupa preferinta)

180g biscuiti integrali zdrobiti

6 linguri unt topit

50 gr zahar

 Se amesteca biscuiti zdrobiti cu untul topit si cu zahar, iar amestecul se pune intr-o tava 23 cm si se da la cuptorul preincalzit la 180 grade timp de 8-10 minute.
 Se pregateste budinca conform instructiunilor de pe plic folosind laptele. 
 Se bate frisca. Se topeste ciocolata alba la bain marie impreuna cu lichiorul. Se incorporeaza frisca batuta in ciocolata, apoi budinca racita.
 Se feliaza bananele si se aseaza la baza tavii peste blatul de biscuiti. Toarna crema pregatita si lasa tarta la frigider cel putin 4 ore sau peste noapte. 
 Se poate servi in pahare de martini sau pe farfurie decorata cu frisca si cirese confiate.


Un comentariu: