Choose your language

miercuri, 5 martie 2014

Cannelloni cu brocoli si ciuperci





Ieri, am nimerit la Lidl si ce credeti este saptamana italiana. (M-am gandit imediat : uuuu, paste....:)). Lasagna stiti deja ca imi place mult ( in special cea vegetariana), dar ieri am incercat cannelloni cu brocoli si ciuperci. Super ...super.....

Ingrediente:

 200 grame de broccoli taiat in buchetele
 1 lingura de ulei de masline
 2 catei de usturoi, zdrobiti
 425 de grame de sos carbonara
 500 g de pasta de tomate si suc de rosii
 12 cannelloni tuburi
 parmezan dat pe razatoare foarte fin
 condimente dupa preferinte (eu am pus cimbru si oregano proaspat)

Se incalzeste cuptorul pana cand temperatura acestuia atinge 180-200 grade Celsius. Se pun broccoli si ciupercile la fiert intr-o oala cu apa sarata, pentru 8-10 min, pana se inmoaie. 
Se pune ulei intr-o tigaie incinsa. Se adauga usturoiul, cimbrul si oregano. Se amesteca timp de 2 min pana se aromatizeaza. Se adauga broccoli si ciupercile, si 1/2 ceasca de apa. Se acopera si se lasa la fiert timp de 15 min, sau pana cand legumele s-au inmuiat si s-a evaporat lichidul. Se indeparteaza tigaia de pe sursa de caldura, apoi se asezoneaza cu sare si piper dupa gust. Se adauga apoi jumatate de cana cu sos carbonara si se amesteca.
Se toarna sos de tomate pe fundul unei tavi de ceramica (am folosit eu). Grosimea stratului de suc de rosii trebuie sa fie de 5.5 cm.
Se introduc in tuburile de caneloni amestecul de broccoli si ciuperci. Se asaza tuburile de caneloni liniar in tava, peste sosul de tomate. Deasupra se toarna sosul de tomate ramas si se lasa la cuptor timp de 30 de minute, la 190 de grade. Dupa ce s-a rumenit, cannelloni se scoate din cuptor se asaza pe o farfurie intinsa si se presara deasupra parmezanul.
Se serveste fierbinte.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu